Maatoplossingen voor in- en uitwerk
AAROVA is het toonaangevende maatwerkbedrijf dat initiatieven ontwikkelt voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ze scheppen niet enkel werk, maar ook arbeidsvreugde en fierheid. Met ruim 300 medewerkers, 2 vestigingen, een professioneel machinepark, een vloot bedrijfswagens, een trendy restaurant en een ontmoetingscentrum kan AAROVA flexibel diverse opdrachten tot een goed einde brengen. Een team professionele begeleiders staat de werknemers bij.
Tonen wat je doet en doen wat je toont
De expertise en missie van AAROVA richt zich op anders organiseren van werk. Met aandacht voor ergonomie en op maat van hun mensen. Dat laten ze ook duidelijk zien aan de buitenwereld. Mede door de integratie van communicatie in de omgeving, zowel indoor als outdoor. Opvallend en toch stijlvol.
Een indrukwekkende corporate wall
Goede communicatie is functioneel en decoratief tegelijk. Het moet mensen verbinden, intern en extern. Richting de refter passeert iedereen de indrukwekkende 'corporate -wall'. Een reusachtige compositie van missie, waarden en enthousiasme. Daar kan geen powerpointslide tegenop!
Aanvullend werden in alle ontmoetingsruimtes van het bedrijf themaboodschappen en infopunten geplaatst.
Eat@12 is een totaalbeleving
Een prachtig voorbeeld van de AAROVA-aanpak is het trendy restaurant
Eat@12. In de keuken en de zaal werkt het personeel met liefde, plezier en trots. Alles is kleurgestuurd, wat wordt aangevuld door de signalisatie en een unieke visuele identiteit. Elke ruimte communiceert en inspireert.
Eat@12 staat niet voor niets op 1 bij "TripAdvisor" en ook bij "Lumac Signs".
AAROVA 1 - ontmoetingscentrum
Voor het nieuwe ontmoetingcentrum werd gekozen voor een grafische interieurtoepassing in onvervalste AAROVA-stijl. Het werd een combinatie van grafisch ontwerp, architectuur en interieur. Lumac Signs’ digitaal geproduceerde interieurdecoratie zorgt hier voor een duidelijke meerwaarde. De grafische toepassingen zijn creatief, afgestemd op de omgeving en dragen bij aan een positieve klantervaring en beleving.
Op zoek naar toonaangevende aankleding?
Vraag onze GRATIS whitepaper aan: “Wayfinding en branding voor gebouwen en omgeving".
Meer dan 50 pagina's boordevol tips en inzichten voor een perfect samengaan van wayfinding, signalisatie en corporate branding.
- Het belang van wayfinding voor gebouwen en omgeving
- Tips en inzichten voor een succesvolle wayfinding en bewegwijzering
- Het ultieme stappenplan voor de implementatie